יעדים מומלצים בעולם לגלישה

הגלישה הפכה להיות הרבה יותר מסתם ספורט. מי שהגלישה בנשמתו יעיד כי היא מהווה בשבילו חוויה מדיטטיבית ועוצמתית במקביל. מצד אחד הגלישה מזמנת חיבור לטבע דרך מבט על הגלים הנעים בתנועה מתמדת והרוח שמלטפת את הגוף. החיבור לטבע מייצר שקט וניתוק מהמחשבות והמשימות של החיים. מצד שני, הגלישה היא ספורט אקסטרים אדיר! הגולש נסחף עם הגלים ונהנה מהעוצמה של הים. הבאנו לכם את החופים המומלצים בעולם כדי שתוכלו ליהנות מחווית הגלישה בצורה הטובה ביותר.

הוואי –

הוואי היא בירת הגלישה העולמית, לכן הכל שם סובב סביב הגלישה. חופי הוואי נפרשים לאורך חול לבן ויפהפה, עצי קוקוס ואזור טרופי קסום. הגלים בהוואי ידועים בגובה ובעוצמה שלהם כיוון שזה האוקיינוס השקט. כמו כן, טיול בהוואי הוא ייחודי ומדהים, מומלץ לבקר באתרי הסביבה לצד הגלישה.

ביאריץ, צרפת –

במרחק של שעתיים ממרסי נמצאת ביאריץ, עיירה בחבל הבסקים המשותף לצרפת וספרד. ביאריץ מכונה בירת הגלישה של אירופה. החוף יפהפה והעיירה שוקקת חיים. הגלים בחוף מאפשרים חווית גלישה עוצמתית ומאתגרת וניתן למצוא ציוד במחירים לא יקרים.

סרי לנקה –

סרי לנקה מתאימה למי שרוצה למצוא גלישה במחיר נמוך יחסית. סרי לנקה נמצאת באסיה לכן המחירים שם זולים יותר. יש בה חופים מתאימים שניתן לגלוש בהם כל השנה. חלק מהחופים מתאימים למתחילים כיוון שהגלים בהם לא חזקים מאוד. סרי לנקה היא מדינה אקזוטית ברוח המזרח הרחוק- מומלץ!

חוף סאון אונפרה, סן דייגו –

סן דייגו נמצאת דרומה ללוס אנג'לס והיא שוכנת על חוף האוקיינוס השקט. חוף סאון אונפרה ידוע במגוון הספורט האתגרי שהוא מציע – קיאקים, גלישה ועוד. כמו כן, תושבי העיר יודעים ביחס הנעים שלהם. בחוף זה גלים עוצמתיים ומדהימים, לא כדאי לפספס.

באלי, אינדונזיה –

אינדונזיה היא מדינה עם תרבות ייחודית, אווירה תוססת וים נהדר. בבאלי תמצאו גלים ענקיים, אוכל משובח וחיי לילה תוססים. בבאלי יש לשים לב לעונות הגלישה – באפריל עד אוגוסט כדאי לנסוע לקוטה, ובחלק השני של השנה כדאי לנסוע לנוסה הדואה. בעלי אזרחות ישראלית לא יכולים להיכנס לאינדונזיה, אך ניתן להיכנס עם קבוצות שלמלווה אזרחות זרה.

קוסטה ריקה – למתקדמים !

חופי קוסטריקה מלאים בהפתעות – צינורות, גלים שטוחים, שבירות חוף ועוד. מדובר בחוויית גלישה מאתגרת שלא מתאימה למתחילים, אך אם אתם מרגישים שאתם רוצים לעלות רמה – הגלישה בקוסטה ריקה תיתן לכם סיפוק רב. לצד הגלישה תוכלו ליהנות ממסעדות משובחות ומסיבות.

לסיכום –

גלישה היא חוויה מדהימה שמומלץ לשלם עליה במיטב כספכם. אם אתם מחפשים את הטיול האולטימטיבי – טוסו ליעדי הגלישה שציינו כאן ולא תתחרטו. אם התאהבתם בגלישה השקיעו בה כי היא תיתן לכם כוחות, שמחה ואפשרות להירגע. אם אתם רוצים להתנסות בגלישה לפני הטיסה תוכלו לפנות לבית הספר לגלישה בשם דוריטו סרף.

תפריט נגישות

רוצה לשמוע מוזיקה?